martes, 15 de mayo de 2012

Precs i Preguntes del Plenari Ordinari de Maig

  1. En reiterades ocasions, el Sr. Alcalde manifesta que l'Ajuntament suporta gastos denominats impropis per servicis prestats als ciutadans i que no són estrictament de competència municipal. A fi de tindre un adequat coneixement dels servicis de caràcter impropi prestats i del cost dels mateixos sol·licitem es facilite la relació de tots els gastos impropis atesos per este Ajuntament en els anys 2010 i 2011 i la valoració econòmica dels mateixos.
  2. En la resolució d'alcaldia núm. 2012/3/74 se relacionen obligacions reconegudes de pressupostos tancats que no han sigut reclamades en un període de 4 anys, entre elles figura la factura presentada pel senyor José Manuel Sanjuan Rodríguez per un import 8.287.62 € corresponent al pressupost de l'any 2006 i la del Consell Metropolita de l'Horta per un import de 72.384.14 € corresponent al pressupost de l'any 1999. Es resol datar ambdós factures. Pareix lògic que es date la factura del CMH, pel temps transcorregut i perquè es tracta d'un organisme ja desaparegut. Al contrari no pareix que hi haja cap justificació que fonamente la datació de la factura de D, José Manuel Sanjuan Rodríguez i és per això que sol·licitem al Sr. Alcalde se'ns explique els fonaments materials (si ha renunciat al cobrament, ha perdut alguna reclamació judicial, altres…) i jurídics que conduïxen a esta datació.
  3. Vistos que en tots els plens ordinaris es dóna compte de resolucions d'alcaldia que tenen com a objecte aprovar i ordenar el pagament de factures al contingut del qual s'accedix a través del Firmadoc, sol·licitem que en cada resolució s'incloga el annex on figure la relació de les factures amb detall de data de factura, emissor de la factura, concepte i import.

No hay comentarios:

Publicar un comentario